kheru2006 (kheru2006) wrote,
kheru2006
kheru2006

Nama ~ Apa Ada Pada Nama ...


Takde apa yang pelik sangat. Cumanya memang lawak gila kot mak bapak diorang ni kasi nama anak. Agak-agaklah. Dah besar sikit lagi budak tu, sah-sah dia tukar nama baru. Macam-macam hal. Tahulah Sabah dan Sarawak memang selalu sangat kita jumpa nama yang pelik-pelik. Tapi yang ini lain macam sikit

* Ini dah besar confirm jadi raja untuk orang-orang jawa. Jowo pun jowo lah, janji rowk! 

* Ini dah besar confirm jadi raja untuk orang-orang jawa. Jowo pun jowo lah, janji rowk!

 

* Ini peminat Ning Baizura la ni. Takut kena bayar Royalti punya pasal ubah sikit jadilah.

 

* OK! Sah peminat lagu-lagu Ajai ni. Wohha! Ajai mesti bangga ni.

 

* Ada la sikit iras Julia Robert tang bahagian warna rambut. LOL~

 

via "Abd.Rahman Yusuf"
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments