July 13th, 2010

If only Shanghai Bank understands Bahasa Melayu..

 Warning this advertisement is for open-minded people only, I warned YOU!


 

"Let Shanghai bank manage your finance. Bring PUKI home."

 

It is just so wrong on so many levels naming your company's toy mascot after a favourite word Ah Beng's use to scold people.

I wanna try to make a joke out of it, but I think I'll just take the classy road and stay quiet.

I only have one question though.


If the name of that little pig is called PUKI, does that mean his mother is called PUKIMA ???

 


via "nikman"

Orange Fans are back ...


Duit dah habis, seluar baju semua dah jual. Yang tinggal seluar dalam oren jer. Balik pun dah kena naik basikal.  Malu lagi pulak tu, kenalah pakai topeng. Nasib .... nasib. Jumpa di Rio 2014 .....

(Money all gone, shirts and pants all sold. What left is just the orange underwear. Have to use bikes back to Netherlands. Feel ashamed after the Dutch lost in the Finals, have to wear mask. See you in Rio 2104)



Jika Haiwan Ada Facebook

 
Next Assignment for Octopus Paul
 
 
Next Assignment for Octopus Paul

 

Kalau binatang ada fb, agak-agak begini lah ya komen-komen binatang tersebut kat STATUS yg mcm kowang selalu post tu…….

Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…

Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah...

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!...

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

Ayam : Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …

Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!

Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?

katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..

ular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..

Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org.

Kuda: Patah kaki; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar, sekarang rehat kat kandang.

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi

Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.

Kera: semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah

Tikus: Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz maju@precint 9. Meh la join sekali.

Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut

kucing : update petang karang tepat jam 5.00pm slow ngendap ala2 pink panther nyurik ikan bawal kepunyaan kaklelamajnun...

lipas : merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkn...gerun tengok mmber aku kene tarik dgn jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram nyeee....

itik serati : hahahhaa lawak2 ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2....nk tiru aku le tu.. lol....

Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tanki ni.

Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas keropok

Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(

Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam. Al Fatihah

Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke 5000.

Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan ?

Ikan Mas Koki: macam mana nak kurus nie?





via "Ab Hadi Yaacob" dan ""Ahmad Rahimi""

Terbaru....lagi ....Gambar Ariel dgn Luna

 

8 Jun 2010 ... Biarpun dikecam keras oleh pihak media Indonesia, nampaknya Ariel dan kekasihnya, Luna Maya masih tak nak mengaku yang video itu mereka. Mereka tetap menafi tapi 'bangkai gajah tidak boleh di tutup' , disertakan visual 'panas' mereka .... jangan tengok kalau tak sanggup ..


!

!

!

!

!

The Irish Millionaire

 


 

Mick, from Dublin , appeared on 'Who Wants To Be A Millionaire' and towards the end of the program had already won 500,000 pounds.

"You've done very well so far," said Chris Tarrant, the show's presenter, "but for a million pounds you've only got one life-line left – phone a friend. Everything is riding on this question, will you go for it?"

"Sure," said Mick. "I'll have a go!"

"Which of the following birds does NOT build its own nest?

a) Sparrow



b) Thrush



c) Magpie



d) Cuckoo



"I haven't got a clue." said Mick, ''so I'll use last lifeline and phone my friend Paddy back home in Dublin .."





Mick called up his mate, and told him the circumstances and repeated the question to him.



"Fookin hell, Mick!" cried Paddy. "Dat's simple. It's a cuckoo."


"Are you sure?"

"I'm fookin sure."

Mick hung up the phone and told Chris, "I'll go wit Cuckoo as my answer."

"Is that your final answer?" asked Chris.

"Dat it is, Sir."

There was a long - long pause, and then the presenter screamed, "Cuckoo is the correct answer!

Mick, you've won 1 million pounds!"

The next night, Mick invited Paddy to their local pub to buy him a drink.

"Tell me, Paddy? How in Heaven's name did you know it was da Cuckoo that doesn't build its own nest?"



"Because he lives in a Fookin' clock!"






via
"nam psk"