kheru2006 (kheru2006) wrote,
kheru2006
kheru2006

Memey Suhaiza Sambut Hari Lahir Bersama Norman Hakim


Kantoi! Tak perlu nak menafikan lagi wahai Encik Norman Hakim oii! Pendedahan dalam Melodi baru-baru ni oleh seorang penduduk perumahan, ramai yang mengatakan itu tidak lain tidak bukan, adalah Norman dan Memey. Kalau nak tahu rahsia sebenar, kena tanya sendirilah sama orang TV3. Kami di OhArtis tak berani nak kantoi'kan sapa-sapa. Orang kata tak baik buka aib orang iye tak? Walaupun orang tu sengaja mengaibkan diri sendiri. Hehe!

 

Namun, sekeping gambar yang tersebar ini betul-betul mengundang pandangan yang tidak manis. Kelihatan Norman sangat mesra dengan Memey bergambar di depan kek hari jadi. Hari jadi siapa? Memey'lah kot!

Mahkamah tak payah buang masa lagi nak bicara-bicara kot? Kahwin kan je terus. Dua-dua kompom melompat2 gembira. Percayalah.

 

p.s. ni lla kerja pemberita-pemberita kita, biag la kat depa , depa tengah dok syok

 "Malia Mam" <maliabust@yahoo.com>

 

 
 

Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments